Tuesday, June 21, 2011

ၿငိမ္းေအးသည့္ဘ၀ႏွင့္၊ ပတ္၀န္းက်င္ကို တည္ေဆာက္ၿခင္း



ၿငိမ္းေအးသည့္ဘ၀ႏွင့္၊ ပတ္၀န္းက်င္ကို တည္ေဆာက္ၿခင္း



စစ္ပြဲတစ္ခုကို တိုက္ခိုက္ရသည္ႏွင့္ ဘ၀တစ္ခုကုိရုန္းကန္ရသည္မွာ တူညီသည္ဟု ဆုိႏုိင္ပါသည္၊၊ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆုိေသာ္ စစ္ပြဲတုိင္းတြင္ အရႈံးႏွင့္အႏုိင္ဟုရွိေနၿပီး၊ ဘ၀တြင္လည္း အရႈံးႏွင့္အႏုိင္ဟု နည္းတူရွိေနေသာေၾကာင့္ ၿဖစ္သည္၊၊


လူတုိ႔သည္ ဘ၀တြင္အႏိုင္ရမႈကုိ လြန္စြာၿမတ္ႏုိးသည္၊ အရႈံးကုိမူ မုန္းတီးစက္ဆုပ္တတ္ၾကၿပန္သည္၊၊ ဤသုိ႔ၿဖစ္ရၿခင္းမွာ လူသည္အရႈံးႏွင့္အႏုိင္ကို မသိမသာၿဖစ္ေစ၊ သိသိသာသာၿဖစ္ေစ တပ္မက္ေသာ စိတ္ေၾကာင့္ ၿဖစ္ရသည္၊၊


အရႈံးႏွင့္အႏုိင္ကို ႏွစ္သက္သည့္စိတ္အေၿခခံရွိေနရကား မည္သည့္ေနရာတြင္မဆုိ မည္သည့္နည္း ႏွင့္ၿဖစ္ၿဖစ္ အႏိုင္ရသည္ကို ၾကံစီေတြးေတာေန တတ္ၾကသည္၊၊ မိသားစုတြင္ၿဖစ္ေစ၊ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ႏွင့္ ေပါင္းေဖာ္ရာတြင္ၿဖစ္ေစ၊ မိတ္ေဆြမ်ားႏွင့္ ဆက္ဆံရာတြင္ၿဖစ္ေစ မိမိအသာရသည္ ကို ေက်နပ္ ေလ့ရွိသည္၊၊ အဆုံးစြန္အားၿဖင့္ မိဘႏွင့္သားသမီးဆက္ဆံရာမွာပင္ မိမိအႏုိင္လုိခ်င္တတ္သည္၊၊

ညီကို ေမာင္ႏွမဆက္ဆံေရးတြင္ကား ေၿပာဖြယ္ပင္မလုိေတာ့ေပ၊၊


အမွန္စင္စစ္ အရႈံးႏွင့္အႏုိင္ကို တပ္မက္ေသာစိတ္ရွိေနသမွ် လူသား၏ဘ၀တြင္ ၿငိမ္းေအးမႈကို မေမွ်ာ္ လင့္ႏုိင္ေခ်၊၊ အႏုိင္ရမႈကိုအလိုရွိသၿဖင့္ အႏုိင္ရႏုိင္မည့္နည္းမ်ဳိးစုံကိုအသုံးၿပဳရင္း ေကာက္က်စ္သည့္ အေၿခအေနမ်ားသို႔လည္း မ်ားစြာေရာက္ရွိသြားတတ္ေသးသည္၊၊ နည္းမွားကိုအသုံးၿပဳလုိက္ရေစကာမူ သံသရာႏွင့္ေလာကကုိ သိတတ္သည့္စိတ္တပုိင္းတစ္စကလည္း မိမိတြင္ရွိေနေသး၍ ေနာင္တရေန တတ္ၿပန္သည္၊၊


အႏုိင္ကိုတပ္မက္လြန္းေသာစိတ္သည္ မည္သည့္အရာကိုမဆုိ ၿပဳလုတ္ရန္၀န္မေလးတတ္၊ ရက္စက္ ၀ံ့သည္၊ ယုတ္မာ၀ံ့သည္၊ ၾကင္နာၿပတတ္သည္၊ ခ်စ္ခင္ဟန္လည္းေဆာင္တတ္ေသးသည္၊၊ ဤသုိ႔ ေသာစိတ္အေၿခခံမ်ားကို ရင္ထဲတြင္သုိေလွာင္ထားသည့္ အႏိုင္ကိုတပ္မက္သူကိုယ္တုိင္၏ ရင္ထဲ၊ ႏွလုံးသားတြင္လည္း ေအးခ်မ္းမႈမရွိ၊ အစဥ္ပူေလာင္ေနရတတ္သည္၊၊


မိမိဘ၀အတြက္ေအးခ်မ္း၊ ၿငိမ္သက္သည့္ ဘ၀ထြက္ေပါက္ကုိရွာမွ ထြက္ေပါက္ပိတ္မိေနသူမ်ားပင္ ၿဖစ္ရေတာ့သည္၊၊ အရႈံးႏွင့္အႏိုင္ကိုတပ္မက္လြန္းေသာ [B]အတၱဗဟုိရ္ၿပဳသူ[/B] တစ္စုံတစ္ေယာက္ရွိေန ေသာပတ္၀န္းက်င္သည္လည္း ၿငိမ္းခ်မ္းမႈအရသာကို မခံစားရ၊ အၿမဲရႈပ္ေထြးေနရသည္၊၊


“ဓမၼပဒ”တြင္ အႏုိင္+အရႈံးႏွင့္ဆက္စပ္၍ ဗုဒၶရွင္ေတာ္မိန္႔ၾကားေသာ အဆုိအမိန္႔တစ္ခုမွာ လြန္စြာထိ ေရာက္ၿပီး၊ တန္ဖုိးရွိလွသည္၊၊ သိပ္ခက္ခဲသည့္ပါဠိစာသားမဟုက္၍ မူရင္းပါဠိစာသားကုိ တင္ၿပလိုက္ ပါသည္၊၊

(မွတ္ခ်က္/ ပါဠိစာသားကို ဖတ္ရန္ခက္ခဲလ်င္ ဤပါဠိစာသားကို ေက်ာ္ဖတ္လ်င္လည္း စာတမ္း၏ ဆုိလုိခ်က္အဓိပၸါယ္မွာ အတူတူပင္ၿဖစ္ပါသည္၊၊)



“ဇယံ ေ၀ရံ ပသoတိ၊ ဒုကၡံ ေသတိ ပရာဇိေတာ၊၊
ဥပသေႏၱာ သုခံ ေသတိ၊ ဟိတြာ ဇယပရာဇယံ၊၊”


ပါဠိဂါထာေလး၏ သေဘာအဓိပၸါယ္ကို ေဆြးေႏြးၾကည့္ရေအာင္ပါ၊၊
“စစ္ပြဲမွာ အႏိုင္ရသူသည္ ႏုိင္သည့္ အတြက္ ေပ်ာ္ရသည္၊ သုိ႔ေသာ္ ရန္သူပိုမ်ား လာသည္၊ မုန္းတီးသူပိုမ်ားလာသည္၊၊ စစ္ပြဲတြင္ ရႈံးနိမ့္သြား လ်င္ စိတ္ဆင္းရဲရသည္၊၊ အႏိုင္အရႈံးကို မတပ္မက္ေသာစိတ္ထားသည္သာ စင္စစ္ၿငိမ္းေအးၿပီး၊ ခ်မ္းသာရသည္၊၊”

စစ္ပြဲတစ္ခုတြင္ အႏုိင္ရေသာအခါ မိမိဘက္ကႏုိင္သည့္အတြက္ ေပ်ာ္ရသည္ကားမွန္သည္၊ သုိ႔ေသာ္ အရင္ကထက္ မိမိကုိမုန္းတီးသူပိုမ်ားလာသည္၊ ရန္သူပိုမ်ားလာသည္မွာလည္း အမွန္ပင္ၿဖစ္သည္၊၊ မုန္းတီးသူ၊ ရန္သူပိုမ်ားလာေသာအခါ မိမိဘ၀သည္ လုံၿခဳံမႈမရွိေတာ့ေပ၊ မိမိအေပၚမေကာင္းၿမင္၍ အမနာပေၿပာသူလည္း ပိုမ်ားလာသည္၊၊ အိပ္ေကာင္းတုိင္း မအိပ္ရ၊ စားေကာင္းတုိင္းမစားရဘဲ၊
“က်ီး လန္႔စာစားေနရသည့္ဘ၀”ဆုိသည္မွာ ဤဘ၀မ်ဳိးၿဖစ္သည္၊၊


ထုိသုိ႔ေသာအေၿခအေနတြင္ မိမိသည္စိတ္ဓာတ္ရင့္က်က္၍ ရပ္တည္ႏိုင္သူၿဖစ္က အေၾကာင္းမဟုက္၊ စိတ္ဓာတ္ေပ်ာ့ညံ့သူၿဖစ္ေနပါမူ စိတ္ဆင္းရဲၿခင္း ၾကီးစြာ ခံစားရမည္ၿဖစ္ပါသည္၊၊ မိမိအေပၚတြင္ အေပၚ၊ ေအာက္၊ ေဘး၀ဲယာေဒါင့္မ်ဳိးစုံမွတုိက္ခိုက္သူ၊ ထုိးႏွက္သူမ်ားလာမည္ ၿဖစ္သည္၊၊


အႏုိင္+အရႈံးကိုမတပ္မက္သည့္ စိတ္ထားႏူးညံ့ေသာသူမ်ားမွာမူ မည္သူ႔အေပၚတြင္မွ အႏုိင္မရသည့္ အတြက္ မုန္းတီးသူမရွိ၊ ရန္သူမရွိေတာ့ေပ၊၊ ၿငိမ္းေအးေသာဘ၀ကို ေနရာတုိင္းတြင္အႏုိင္လိုခ်င္ၿပီး၊ ထက္ၿမက္သူမ်ားထက္ ဤကဲ့သုိ႔စိတ္ထားရွိသူမ်ားသာ ရရွိတတ္သည္ကို [B]ဓမၼပဒ[/B]အဆုိအမိန္႔က သင္ၿပ ထားပါသည္၊၊


အရႈံးအႏိုင္ကို ထည့္တြက္မစဥ္းစားၿခင္းမွာ စိတ္သေဘာထားႏူးညံ့ၿခင္းကို ၿပသၿခင္းၿဖစ္သည္၊၊ ၾကာလာသည္ႏွင့္အမွ် စိတ္ထားႏူးညံ့သူကို ပတ္၀န္းက်င္ ကေနရာေပးလာၿပီး၊ ၿငိမ္းေအးေသာဘ၀ကို ကိုယ္တုိင္မဖန္တီးရဘဲ ရလာတတ္သည္ကို ေတြ႔ရသည္၊၊ စိတ္ထားႏူးညံ့သူ၊ ေအးေဆးတည္ၿငိမ္သူ ရွိေသာ ပတ္၀န္းက်င္သည္လည္း ေအးခ်မ္းသည့္အေၿခအေနကို ပိုင္ဆုိင္ရသည္၊၊


ဘ၀တြင္ေအးေအးေဆးေဆးၿဖင့္၊ အပူကိုမလိုခ်င္ေသာသူမ်ားစြာတုိ႔သည္ ထက္ၿမက္သူမ်ားထံမွာ ထက္ ႏူးညံ့သူမ်ားအထံသို႔ ခ်ည္းကပ္ေလ့ရွိၾကသည္၊၊ ဤသုိ႔ၿဖင့္ ႏူးညံ့သည့္စိတ္ထား ႏွလုံးသားပိုင္ ရွင္မ်ားမွာ ပတ္၀န္းက်င္ေကာင္းကို ဖန္တီးလ်က္သားၿဖစ္သြားေတာ့သည္၊၊


သဘာ၀အားၿဖင့္ ေနရာတုိင္းတြင္အသာလုိခ်င္သူမ်ားမွာ ထက္ၿမက္သူမ်ားၿဖစ္ေနတတ္သည္၊ သုိ႔ေသာ္ အမ်ားကေၾကာက္လန္႔သၿဖင့္ အထီးက်န္သူမ်ား လည္း ၿဖစ္ရၿပန္သည္၊၊ တကၠသိုလ္ဘုန္းႏုိင္၏ [B]“သူငယ္ ခ်င္းလို႔ပဲဆက္၍ေခၚမည္ ခုိင္”
စာအုပ္ထဲတြင္“စိတ္ဓာတ္ၾကီးသူမ်ား၊ ထက္ၿမက္လြန္းသူမ်ားကို တစ္ခါ တရံ ေလာကၾကီးက ေၿပာင္ေလွာင္တတ္ေၾကာင္း၊၊”ေဖာ္ၿပထားသည္ ကို ေလ့လာရဘူးပါသည္၊၊


မွန္သည္၊၊ ေလာကၾကီးတြင္ လိုအပ္သမွ်ကို စိတ္ဓာတ္ၾကီးၾကီးၿဖင့္ ၾကဳိးစားသူမ်ားကို ေလာကၾကီးက လြဲေခ်ာ္မႈမ်ား၊ ပ်က္ရယ္ၿပဳမႈမ်ားၿဖင့္ ေနာင္ေၿပာင္ ၾကည္စားတတ္သည္ကုိ ပတ္၀န္းက်င္အေတြ႔အၾကဳံ မ်ားမွ သခၤန္းစာရမိသည္၊၊ သို႔ေသာ္အစဥ္တစုိက္ၾကဳိးစားသူမ်ားအတြက္ ေလာကၾကီးသည္ ၾကာၾကာ မေနာက္ေၿပာင္တတ္သည္ကိုလည္း ေတြ႔ရသည္၊၊


အထက္တြင္ေဆြးေႏြးခဲ့သည(့္ဓမၼပဒ)အဆုိအမိန္႔ေလး၏ ေနာက္ခံဇာတ္ေၾကာင္းကို ဤေနရာတြင္ တင္ၿပအပ္ပါသည္၊၊ ေကာသလ ႏွင့္၊ “ေ၀ေဒဟီ”တုိ႔ သည္ ေမာင္ႏွမအရင္းၿဖစ္သည္၊ အရြယ္ေရာက္ ေသာအခါ “ေကာသလလုလင္”သည္ ေကာသလမင္းဟုၿဖစ္လာၿပီး၊ ႏွမေတာ္ေ၀ေဒဟီသည္ ရာဇၿဂဳိဟ္ ၿပည့္ရွင္ ဗိမၺိသာရမင္းႏွင့္ထိမ္းမ်ားၿပီး မိဗုရားၿဖစ္လာခဲ့သည္၊


ႏွမေတာ္ေ၀ေဒဟီမွ “အဇာတသတ္မင္းသား”ေလးကို ဖြားၿမင္လာခဲ့သည္၊ အဇာတသတ္လုလင္သည္ ငယ္စဥ္ကပင္ သာမန္လူသားတုိ႔ထက္ ကာယအားၾကီးမားသူၿဖစ္သည္၊၊ ဖခင္ဗိမၺိသာရမင္းၾကီး နတ္ရြာ စံၿပီးေသာအခါ သူသည္ရာဇဂဟၿပည့္ရွင္“အဇာတသတ္မင္း”ဟု ၿဖစ္လာခဲ့သည္၊၊


အဇာတသတ္ရွင္ဘုရင္သည္ အိမ္နီးၿခင္းၿဖစ္ေသာ ဦးရီးေတာ္ “ေကာသလမင္း”၏ႏုိင္ငံကို အႏိုင္သိမ္း ပုိက္လိုသည္၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ ဦးရီးေတာ္အား စစ္ေၾကၿငာၿပီး စစ္တိုက္သည္၊ ၿမဳိ့ငယ္မ်ားစြာကို စစ္ႏုိင္ၿပီး သိမ္းပိုက္မိသည္၊၊ ဦးရီးေတာ္နန္းစိုက္ေသာ ေကာသလၿမဳိ့ေတာ္ကလြဲလ်င္ ၿမဳိ့ေတာ္ၾကီးမ်ား အားလုံး အဇာတသတ္လက္ထဲသို႔က်ေရာက္ကုန္သည္၊၊ တုိင္းၿပည္ကုိအုပ္ခ်ဳပ္ၿပီး ဦးရီးေတာ္ကို စစ္တုိက္ေန ေသာ အဇာတသတ္မွာအသက္ အရြယ္အားၿဖင့္ ႏွစ္ဆယ္မွ်မၿပည့္ေသးေသာ လုလင္အရြယ္မွ်သာရွိ ေသးသည္၊၊


ေကာသလမင္းၾကီးသည္ တူေတာ္ႏွင့္စစ္တုိက္တုိင္းရႈံးနိမ့္သၿဖင့္ လြန္စြာရွက္ၿပီး၊ အစာမစား၊ ေရမ ေသာက္ဘဲ အိပ္ရာတြင္အိပ္၍သာ အေသခံမည္ဟု ဆုံးၿဖတ္ေလသည္၊၊ ေကာသလဘုရင္ၾကီးသည္ အမိႏုိ႔နံ႔မွ်မစင္ေသးေသာ တူေတာ္အားစစ္ရႈံးရသည္ထက္ ေသရသည္ကေကာင္းေသးသည္ဟု တြက္ ဆထားလိုက္သည္၊၊


ေကာသလရွင္ဘုရင္ၾကီး အစားမစားေတာ့ဘဲ အိပ္ရာထက္တြင္အေသခံေတာ့မည့္သတင္းကုိ ဗုဒၶရွင္ ေတာ္သည္ သံဃာေတာ္မ်ားမွတဆင့္ၾကားသိ ရေသာအခါ အထက္တြင္ေဆြးေႏြးတင္ၿပခဲ့ေသာ (ဓမၼပဒ ဂါထာ)ေလးကို မိန္႔ေတာ္မူခဲ့ၿခင္းၿဖစ္သည္၊၊


“ဘ၀တြင္အႏုိင္ရလ်င္ ရန္သူမ်ားသည္၊ ရႈံးလ်င္ စိတ္ဆင္းရဲသည္၊၊ အႏိုင္ႏွင့္အရႈံးကို မေတာင့္တေသာ စိတ္ထားရွိသူမ်ားသာ ခ်မ္းသာရာရသည္၊၊”


ကမၻာ့စစ္ပြဲၾကီးမ်ားအေၾကာင္း၊ ၿမန္မာစစ္ပြဲၾကီးမ်ားအေၾကာင္းကို အေသးစိတ္ေလ့လာေသာအခါ ထုိ စစ္ပြဲၾကီးမ်ားသည္ ၾကီးမားေသာၿပႆနာၾကီးမ်ားမွ စသည္မဟုက္ခဲ့ၾကဘဲ အေသးအမႊားၿပႆနာ ေလးမ်ားမွ “အမႈိက္ကစ ၿပာသာဒ္မီးေလာင္”ခဲ့ၾကရသည္ကို ေတြ႔ရသည္၊၊ တစ္ဦးတေယာက္၏ အတၱ ဗဟုိရ္ၿပဳ၊ အႏုိင္ရလိုမႈေအာက္တြင္ လူမ်ားေပါင္းမ်ားစြာ ဒုကၡေရာက္ရသည္ကို ေတြ႔ရသည္၊၊


မိသားစုၿပႆနာမ်ားတြင္လည္း အေၾကာင္းၿပခ်က္ၾကီးၾကီးမားမားမ်ားမရွိဘဲ၊ အေသးအမႊားမိသားစု၀င္ တစ္ေယာက္ေယာက္၏ လႊမ္းမုိးလိုမႈေၾကာင့္ ၿဖစ္ရသည္ကို သတိၿပဳမိသည္၊၊ အရာရာတြင္အႏုိင္ရလို စိတ္၊ အသာယူလိုစိတ္သည္ မိသားစုဘ၀မၿငိမ္းခ်မ္းမႈ၊ အသိုင္းအ၀ုိင္းအဆင္မေၿပမႈႏွင့္၊ အိမ္ေထာင္ ေရးမသာယာမႈကို ေပးတတ္သည္ကို အထူးသတိၿပဳရမည္ၿဖစ္သည္၊၊


အႏုိင္ႏွင့္ အရႈံးကိုထည့္သြင္းမစဥ္းစားဘဲ အမ်ားခ်မ္းသာဖုိ႔ကို အေလးထားေသာလူမ်ားမ်ားရွိေသာ ပတ္၀န္းက်င္ႏွင့္ မိသားစုတုိ႔သည္ စင္စစ္ေအးၿငိမ္း ခ်မ္းသာမႈကို ခံစားၾကရသည္၊၊ ဤေနရာတြင္ ဇာတ္ လမ္းတစ္ခုကို အမွတ္ရမိပါသည္၊၊


တစ္ခါက ေဂါသိဂၤ=အင္းၾကင္းဥယ်ာဥ္ထဲတြင္ အရွင္နႏၵိယ၊ အရွင္ကိမိလႏွင့္ အရွင္အႏုရုဒၶါတုိ႔ သူငယ္ ခ်င္းသုံးပါး အတူေနထုိင္ၾကသည္၊၊ ထုိဥယ်ာဥ္သုိ႔ တစ္ေန႔ေသာအခါ ဗုဒၶၾကြလာၿပီး အရွင္ကိမိလကို ေမးသည္။


“ကိမိလ, ဥယ်ာဥ္ထဲတြင္ သုံးဦးအတူေနရသည္မွာ အဆင္ေၿပၾကသလား၊ တည့္မတ္ၾကရဲ့လား၊”ဟုေမး ၿမန္းပါသည္၊ အရွင္ကိမိလမွ ဘုရားရွင္ အားၿပန္လည္ေၿဖပုံမွာ စိတ္၀င္စားဖြယ္ရွိသည္၊၊


“ဗုဒၶအရွင္, တပည့္ေတာ္သည္ သုံးဦးအတူေနခ်ိန္တြင္ ကိုယ့္ဆႏၵကိုထက္ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ပါး၏ ဆႏၵကို သာအၿမဲၾကည့္ရႈၿပီး၊ ခ်စ္ေသာမ်က္ လုံးၿဖင့္သာသူငယ္ခ်င္းမ်ားအေပၚၾကည့္ရႈၿပီးေနခဲ့သည့္အတြက္ ေနရသည္မွာအလြန္အဆင္ေၿပပါေၾကာင္း၊ ၿငိမ္းေအးမႈကိုရ ရွိပါေၾကာင္း” ေလ်ာက္ထားသည္၊၊ ခ်စ္ေသာမ်က္လုံးဟူသည္ကို ပါဠိေ၀ါဟာရၿဖင့္ “ပိယစကၡဳ”ဟု ေခၚပါသည္၊၊


ဗုဒၶရွင္ေတာ္က “ကိမိလ,သင့္အေၿဖမွန္လွေပသည္”ဟု ခ်ီးမႊန္းၿပီ၊ အၿခားအရွင္နႏၵိယႏွင့္ အရွင္အႏုရုဒၶါ တို႔ကို ေမးေသာအခါတြင္လည္း အရွင္ကိမိလနည္းတူ ေၿဖၾကေလသည္၊၊


လူတုိ႔သည္ ႏွစ္ေယာက္ရွိလ်င္ မိမိကအသာလုိခ်င္သည္၊ မိမိဆႏၵကိုသာ ဦးစားေပးသည္၊ အလြန္မွား ယြင္းေသာ စိတ္ထားၿဖစ္သည္ကို အထက္ပါဇာတ္လမ္းက သာဓကၿပဳေနပါသည္၊၊ သည္သုိ႔ေသာစိတ္ ထားမ်ဳိးၿဖင့္ ၿငိမ္းေအးသည့္ဘ၀ႏွင့္၊ ပတ္၀န္းက်င္တစ္ခုကို မတည္ေဆာက္ႏိုင္ေခ်၊၊ အမွန္မွာ မိမိဆႏၵ ထက္ သူတစ္ပါးဆႏၵကိုဦးစားေပးတတ္လ်င္ ဆက္ဆံေရးအဆင္ေၿပၿပီး၊ ေအးခ်မ္းသည့္မိသားစုဘ၀ ႏွင့္ ပတ္၀န္းက်င္ကိုရရွိမည္ ၿဖစ္သည္၊၊


ထုိသို႔မဟုက္ပါမူ မိသားစုၿခင္း၊ သူငယ္ခ်င္းၿခင္း၊ မိတ္ေဆြၿခင္း၊ ခ်စ္သူၿခင္း၊ ဇနီးေမာင္ႏွံၿခင္း အၿမဲတမ္း တစ္ဦး၏ပ်က္စီးမႈကိုတစ္ဦးကေရွးရႈေန တတ္သည္ကို သတိမူသင့္သည္၊၊ မိမိက သူတပါးဆႏၵကိုအ ေလးထားလာေသာအခါ သူတစ္ပါးသည္လည္း အလိုအေလ်ာက္ မိမိကိုအေလးထား လာမည္ကို အတၱ ဗဟုိရ္ၿပဳသူတုိ႔ေမ့ေလ်ာ့ေနသည္၊၊


တစ္ဦးအလိုဆႏၵကို တစ္ဦးကလုိက္ေလ်ာေလးစားၾကရာမွ အၿခင္းၿခင္းေလးစားမႈ၊ တန္ဖုိးထားမႈ၊ ခင္မင္တြယ္တာမႈ၊ ခ်စ္ခင္ၿမတ္ႏုိးမႈတုိ႔ၿဖင့္ဘ၀ သည္ ေအးခ်မ္းၿပီး၊ ၿငိမ္းခ်မ္းသာယာလာရသည္ကို ေတြ႔ရမည္ ၿဖစ္သည္၊၊


စာတမ္းတြင္တင္ၿပခဲ့သည္မ်ားကို အႏွစ္ခ်ဳပ္လ်င္ ၿငိမ္းခ်မ္းေအးၿမသည့္ဘ၀ႏွင့္ ပတ္၀န္းက်င္ကုိတည္ ေဆာက္ရန္အတြက္-

= အႏုိင္အရႈံးကုိ မတပ္မက္ေသာစိတ္ထား၊

= အနင့္နာခံစိတ္၊

= အၿခင္းၿခင္းေလးစားစိတ္၊

= သူတစ္ပါး၏ဆႏၵကို အေလးထားစိတ္၊

= မိမိဘ၀ႏွင့္ ပတ္၀န္းက်င္ကုိ အမွန္တကယ္ ၿငိမ္းေအးေစလိုစိတ္တုိ႔ရွိရန္ အထူးလုိအပ္ေၾကာင္း သုံး သပ္ရပါသည္၊၊


စာဖတ္သူမ်ား ေအးၿငိမ္းေသာဘ၀၊ သာယာေသာဘ၀ႏွင့္၊ ေအးခ်မ္းသည့္ပတ္၀န္း က်င္ကုိ မိမိကိုယ္တုိင္အေကာင္းၿမင္စိတ္မ်ား၊ အမ်ားအက်ဳိးကိုလုိလားသည့္စိတ္ထားမ်ားၿဖင့္ တည္ ေဆာက္ႏိုင္ၾကပါေစေၾကာင္း၊ စိတ္ဓာတ္အဆင့္ၿမင့္ၿမတ္သူမ်ားၿဖစ္ပါေစေၾကာင္း ဆုေတာင္းေမတၱာေပးအပ္ပါသည္၊၊ ၊၊

မွတ္ခ်က္။ ။ ေမတၱာဥယ်ာဥ္တြင္းသုိ႔ ဝင္ေရာက္၍ ေစတနာ ေမတၱာ ပန္းေတြနဲ႔ အလွဆင္ေပးတဲ့ အလင္းစက္ ေပးပုိ႔လာတဲ့ စာစုေလးပါ။



ေမတၱာၿဖင့္-

အရွင္ေက၀လ(အလင္းစက္)

ဘာ၀နာ၀ိဟာရ-သီရိလကၤာႏုိင္ငံ၊

(၁၁.၆.၂၀၁၁)