Tuesday, November 19, 2013

ကဲ့ရဲ့လြတ္သူ အိုဘယ့္လူ မည္သူရိွအံ့နည္း

ကဲ့ရဲ့လြတ္သူ အိုဘယ့္လူ မည္သူရိွအံ့နည္း


ေလာကမွာ လူရယ္လို႔ျဖစ္လာကတည္းက ဖြားဖက္ေတာ္ ေကာင္းဆိုးႏွစ္တန္ေလာကဓံနဲ႔ ကစားေပါင္းသင္းရတာဟာ သဘာဝပါဘဲ။ နိမ့္ခ်ီတခါ ျမင့္ခ်ီတလွည့္ အေကာင္းအဆိုး အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ ေလာကဓံေတြဟာ ေတာ္ေတာ္ပဲ ေပါင္းသင္းရတာ ခက္တယ္ဆိုတာ ဘယ္သူမွ ျငင္းနိဳင္းလိမ့္မယ္မထင္ပါဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုရင္ လူတိုုင္းကိုယ္စီ အနည္းအမ်ားေတြ႔ ၾကံဳဖူးၾကလို႔ဘဲ။

ဘဝတစ္ခုရယ္လို႔ ျဖစ္တည္ျပီး ရွင္သန္လွဳပ္ရွားၾကရတဲ့အခါ ေျပျပစ္ေခ်ာေမြ႔တာေတြရွိသလို ပင္ပနး္ဆင္းရဲတာေတြလည္း မလြဲဧကန္ရိွေနမွာပါ။ ေနသာတဲ့ေန႔ေတြရိွသလို မိုးရြာတဲ့ညေတြလည္းရိွေနမွာပါပဲ။ ဒါေတြဟာ မလဲြမေသြေတြ႔ ၾကံဳရမည့္ ဘဝရဲ႔ အစိတ္အပုိင္းေတြျဖစ္တယ္ဆိုတာ ကၽြန္ဳပ္တို႔တေထြလက္သင့္ခံနိုင္ဖို႔လိုပါတယ္။

လူဆိိုတဲ့သတၱဝါေတြဟာ အသိုက္အဝန္းအဖြဲ႔အစည္းနဲ႔ ေနထို္င္ရွင္သန္ၾကရတဲ့ သတၱဝါေတြပါ။ ဘယ္သူမဆိုိ ေလာကထဲက လူသားေတြမို႔ လူ႔အဖြဲ႔စည္း လူ႕အသိုက္ဝန္းနဲ႔ ကင္းကြာျပီး ကင္းကြာျပီး ေနထိုင္ေလ့မရိွၾကပါဘူး။ “ ဓာတု ေသာ သတၱနံ သံသႏၵိ သံသမႏၱိ” ဟု ျမတ္စြာဘုရား မိန္႔ၾကားေတာ္မူခဲ့ပါတယ္။ သတၱဝါေတြဟာ ဓာတ္တူရာ စရိုက္လကၡဏာတူရာ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံၾကတယ္။ 

သို႔ေစကာမူ ကိေလသာတစ္ျပားကေလးမွ ကိုယ္သႏၱာန္မွ မေလွ်ာ့ခ်နိုင္ေသးတဲ့ ပုထုဇဥ္ေတြမို႔ ေန႔စဥ္ ကူးလူးဆက္ဆံၾကရာတြင္ လူသားအခ်င္းခ်င္း တစ္ဦးကိုတစ္ဦး ကဲ့ရဲ့ျခင္းး ရွဳတ္ခ်ျခင္းေတြဟာလည္း ပုထုဇဥ္လူသားေတြရဲ႔ အမွတ္သေကၤတတစ္ခုလို လူ႔အဖဲြ႔စည္း လူ႔သဘာဝ အလယ္မွာ က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ေနရာယူအံုးမွာပါ။

 အဲဒီကဲ့ ရဲ႔ရွဳပ္ခ်ျခင္း ခ်ီးမြန္းျခင္းၾကားမွာ ကၽြန္ဳပ္တို႔တေထြရဲ႔စိတ္ေတြဟာ သမုဒၵရာ ေရအယာဥ္မွာ ေရေတြတသြင္သြင္ေမွ်ာပါစီးဆင္းေနသလုိ ကိုယ့္ရဲ႔စိတ္ကလည္း လွဳပ္ရွားလွဳပ္ခတ္္ယိုင္လဲေနမယ္ဆိုရင္ ကိုယ့္ရဲ႔ဘဝဟာလည္း သူမ်ားနွဳတ္ခမ္းေပၚမွ အကန္႔အသတ္မဲ့ စီးဆင္းလာတဲ့ ကဲ့ရဲ႔ျခင္း ခ်ီးမြန္းျခင္းအေပၚမွာသာ လမး္ဆံုးသြားနိုင္းပါတယ္။

ေကာင္းေကာင္းဆိုးဆိုး ဘယ္လိုအျဖစ္သနစ္ေတြဘဲျဖစ္ျဖစ္ ကဲ့ရဲ့ျခင္းခ်ီးမြန္းျခင္းေတြဟာ လူ႔အသိုက္ဝန္း လူ႔အဖြဲ႔စည္းမွာ နည္းစနစ္အဖံုဖံုနဲ႔ ေနရာယူူေနၾကအံုးမယ္ဆိုတာကို ႏွလံုးမူ သတိကေလး တခ်က္ျပဳဖို႔ေတာ့ လိုအပ္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခ်က္က အပူနဲ႔အေအး အလင္းနဲ႔ အေမွာင္ဟာ ေက်ာခ်င္းကပ္ေနသလို ဒီကဲ့ရဲ့ျခင္းခ်ီးမြန္းျခင္းၾကားမွာ ပုထုဇဥ္လူသားေတြရဲ့သဘာဝ အမ်ားစုဟာ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို ဦးစြာပထမ ခ်ီးမြန္းျခင္းထက္ ကဲ့ရဲ့ျခင္းနဲ႔သာ မတ္ဆက္ေပးေလ့ရိွတတ္ၾကပါတယ္။

။ ေႏြရာသီရဲ့ အျပင္းစားေနပူေတြထဲကေန ေခၽြးသီးေခၽြးေပါက္ေတြ တသီၾကီးနဲ႔ ေနရိပ္ထဲကို အရိပ္ခိုဖို႔ရန္ဝင္လာတဲ့သူကို ဧည့္ခံၾကိဳဆိုသူက တစ္ေယာက္သာ ဖေနာင့္နဲ႔ ဆီးေပါက္သူက တစ္ရာတစ္ေထာင္မက ျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။ ဒါေတြကို လ႔ူအသိုက္အဝန္းမွာ တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္ အသံုးျပဳေနၾကပါတယ္။

ကဲ့ရဲ့ျခင္း ခ်ီးမြန္းျခင္း ဒြန္တြဲေနတဲ့ ဒီေလာကဓံတရား ႏွစ္ပါးအားျပိဳင္လာရင္ ကဲ့ရဲ့ျခင္းကသာ အန္ုိင္ယူေနတာကို ကၽြန္ုပ္တို႔တေထြ ေတြ႔ျမင္ေနၾကရပါတယ္။ ခ်ီးမြန္းဟာ ေကာင္းေသာ အျပဳမူ ေကာင္းေသာစကား ေကာင္းေသာအေတြးလကၡဏာေတြပါ။ လူသားတိုင္းရဲ့ စိတ္ႏွလံုးကို ေအးျမေစပါတယ္။ ေကာင္းျမတ္တဲ့ ခ်ီးမြမ္းျခင္းကို ဘာေၾကာင့္မ်ား လူ႔အဖြဲ႔စည္း လူအသိုက္ဝန္းမွာ အသံုးျပဳသူနည္းပါးျပီး လ်စ္လ်ွဴ ရွဳထားၾကတာလဲဆိုတာကို တဆိတ္ကေလးေတြးၾကည့္ဖို႔ သင့္ေနပါျပီ။

ကဲ့ရဲ့ျခင္းဟာ လူသားေတြရဲ့ စိတ္ႏွလံုးကို ဆူးေျငာင့္တစ္ေခ်ာင္းထုိးေဖါက္းသြားသလို မသာမယာညွိုးႏြမ္းသြားေစပါတယ္။ စိတ္ကေလးေတြ မရင့္က်က္ေသးတဲ့ လူငယ္ေလးေတြဘဝမွာ ေအာင္ျမင္မွဳ အဖူးအပြင္းေတြေဝဆာေအာင္ ၾကိဳးစားေနတဲ့ မ်ိဳးဆက္သစ္ေတြကို အျပင္းစားေလာင္မီးတစ္ခ်က္ ရိုက္ခတ္လိုက္သလို တပါးသူရဲ့ကဲ့ရဲ့ရွဳပ္ခ်လိုက္ေသာ စကားတစ္ခြန္းေၾကာင့္ ထိခ်က္ေတြက ျပင္းလြန္းကာ ေအာင္ျမင္မွဳေတြကို တက္လွမ္းေနတဲ့လမ္းေၾကာင္းေပၚကေန ေလွ်ာ့က်သြားတတ္တာေတြရိွပါတယ္။

 တကယ့္ကိုပဲ ဝမ္းနည္းစရာေကာင္းတဲ့ အျဖစ္ေတြပါ။ သို႔ေပမယ့္ ဘယ္သူဘဲျဖစ္ျဖစ္ ေလာကလူသားေတြလို႔ျဖစ္လာရင္ ကဲ့ရဲ့ရွဳပ္ခ်ျခင္းမွကင္းလြတ္တဲ့ လူရယ္လို႔မရိွပါဘူး။ အရိယာသူေတာ္စင္ ဘုရားရဟႏၱာမ်ားေတာင္မွ တပါးသူရဲ့ ကဲ့ရဲ့ရွဳပ္ခ်ျခင္းမွ မလြတ္ခဲ့ပါဘူး။

သာဓက တခုအေနနဲ႔တင္ျပရရင္ ျမတ္ဗုဒၶလက္ထက္ေတာ္က သာဝတၳိျပည္မွာ “အတုလ်” ဆိုတဲ့ ဥပသကာ တစ္ေယာက္ရိွခဲ့ ပါတယ္။ နာမည္ေလးက “ အတုလ်”
အတူမရိွဆိုတဲ့ သေဘာေပါ့။ သူ၏ ေနာက္လိုက္ ဥပသကာအဖြဲ႔ဝင္ ငါးရာရိွခဲ့ပါတယ္။ နည္းတဲ့အဖြဲ႔အင္ပါယာ မဟုတ္ပါဘူး။

 တစ္ေန႔မွာ အတုလ် ဦးေဆာင္တဲ့ဥပသကာအဖဲြ႔ဟာ ရွားေတာေန အရွင္ေရဝတမေထရ္ျမတ္ထံကို တရားနာဖို႔သြားၾကပါတယ္။ အရွင္ေရဝတ မေထရ္ျမတ္ဟာ စကားအလြန္နည္းျပီး တစ္ပါးတည္းသာလ်ွင္ ဆိတ္ျငိမ္ရာအရပ္မွာ တရားနဲ႔ေပ်ာေမြ႔ စြာ သီတင္းသံုးေလ့ရိွတဲ့ ရဟႏၱာ အရွင္ျမတ္ပါ။

အတုလ်ဥပသကာတို႔ အဖြဲ႔ အရွင္ေရဝတမေထရ္ျမတ္ဆီ ေရာက္ေတာ့ အရွင္ျမတ္ဟာ အတုလ်တို႔အဖြဲ႔ ကို ဘာစကား ဘာတရားမွ မေဟာ ။ ဝတ္ေက်တန္းေက် ႏွဳတ္ဆက္စကားေလး တစ္ခြန္းေတာင္ မေျပာဘဲေနေနတယ္။ ဒီေတာ အတုလ်တို႔ အဖဲြ႔က မၾကိဳက္။ ဒီကိုယ္ေတာ္ကိုမၾကည္ညို ေနာက္ကိုုယ္ေတာ္တပါး ေျပာင္းမည္။

အတုလ်နဲ႔ အဖဲြ႔ ဟာ အရွင္သာရိပုၾတာမေထရ္ျမတ္ထံ တရားနာဖို႔ ေရာက္ရိွသြားၾကျပန္ပါတယ္။ မေထရ္ျမတ္ၾကီးက လာျခင္း အေၾကာင္းကုိေမးေတာ့ တရားတာရန္လာၾကေၾကာင္း အတုလ်တို႔ အဖြဲ႔က ေလ်ာက္ထားၾကပါတယ္။ ထိုအခါ အရွင္သာရပုၾတာ မေထရ္ျမတ္က ခက္ခဲနက္နဲေသာ အဘိဓမၼာတရားကို ေဟာၾကားေတာ္မူပါတယ္။ အရွင္သာရိပုၾတာ မေထရ္ဟာ ပညာအရာမွာ ဘယ္ေလာက္ေတာ္သလဲဆိုတာ ဗုဒၶဘာသာဝင္တိုင္းလိုလို သိရိွၾကပါလိမ့္မည္။ ျမတ္ဗုဒၶဘုရားသခင္မွ လြဲရင္ပညာအရာမွာ ဧတဒ္ဘဲြ႔ရ ပုဂၢဳလ္ပါ။

အဲဒီေတာ့ အဘိဓမၼာတရားကို တရားနာခ်င္ေနတဲ့ အတုလ် ဥပသကာအဖြဲ႔အား ေဟာလိုက္ေတာ့ အတုလ်နဲ႔ အဖြ႔ဲက နားမဝင္ ခက္ခဲေသာေၾကာင့္ နားလည္းမလည္။ ဒီေတာ့ အတုလ်တို႔အဖြဲ႔က အရွင္သာရိပုတၱရာ မေထရ္ျမတ္ရဲ့ တရားကိုမၾကိဳက္။ မၾကိဳက္သည့္အျပင္ ကဲ့ရဲ့ စကားေတာင္ ဆိုလိုက္ပါေသးတယ္။ တရားကို ကရားမွေရသြန္သလို ေတာက္ေလွ်ာက္ၾကီးေဟာရသလား ၊ ဘာေတြေဟာမွန္းလည္းမသိ၊ နားလည္တာလည္းမရိွ။ ဒီလိုတရားမ်ိဳး တို႔ကမနာတတ္ေပါင္ ဆိုျပီး ထြက္သြားၾကျပန္ပါတယ္။

ဒီတပါးမၾကိဳက္ေတာ့ေနာက္တပါးေျပာင္းမည္။ ဒါဟာ အတုလ်နဲ႔ အဖြဲ႔ရဲ့ သီအိုပါ။ ဒီလိုနဲ႔ ေနာက္အရွင္ အာနႏၵာ မေထရ္ျမတ္ထံ ေရာက္သြားျပန္ပါတယ္။ နရားေတ ာ္နာရန္ေရာက္လာၾကတဲ့ အတုလ်နဲ႔ အဖြဲ႔ကို အရွင္အာနႏၵမေထရ္ျမတ္က လြယ္ကူေသာ တရားေတာ္ကို မွတ္ရန္လြယ္ကူေသာ အရပ္သံုးစကားနဲ႔ ရွင္းရွင္းလင္းလင္းး ခြဲခြဲျခားျခားေဟာၾကားေတာ္မူပါတယ္။ သို႔ေသာ္ ၾကိဳက္သလားသေဘာက်သလားဆိုေတာ့ မၾကိဳက္ၾကျပန္ဘူး။ ဒီေလာက္လြယ္တဲ့ တရားကိုေဟာရသလား။ လူတုိင္းသိတယ္ဆိုျပီ အတုလ်နဲ႔ အဖြဲ႔က ကဲ့ၾကျပန္ပါတယ္။

ေနာက္ဆံုးေတာ့ အတယလ်နဲ႔အဖြဲ႔ဟာ ျမတ္ဗုဒၶထံေမွာက္ ေရာက္ရွိသြားၾကပါတယ္။ အတုလ်တို႔ အဖြဲ႔ဟာ ျမတ္ဗုဒၶကို ေလ်ွာက္ပါတယ္။ တပည့္ေတာ္တို႔ တရားနာရွင္လို႔ သြားၾကပါတယ္ ဘုရား။
ပထမကိုယ္ေတာ္ အရွင္ေရဝတက ဘာစကားမွ်မေျပာဘူး။ ဒီကိုယ္ေတာ္စကားမွ ေျပာတတ္ရဲ့လားမသိ။ ခက္လို္က္ပါဘိ ဘုရားတဲ့။

ဒုတိယ ကိုယ္ေတာ္ အရွင္သာရိပုတၱရာဆီေရာက္သြားေတာ့ ဒီကိုုယ္ေတာ္က်ေတာ့ ေဟာလိုက္တဲ့ တရား ေျပာလိုက္တဲ့စကား တရားကလည္းရွည္လြန္း နားကလည္းမည္ ဘာေတြေဟာမွန္းမသိ၊
ခက္လို္က္ပါဘိ ဘုရားတဲ့။

တတိယကိုယ္ေတာ္ အရွင္အာနႏၵာက်ျပန္ေတာ့လည္း ေဟာေတာ့ေဟာပါရဲ့ နားလည္လြယ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ လူတုိင္းသိေနတဲ့ အလြယ္ဆံုးတရား ျဖစ္ေနတယ္။ အဲဒီတရားကိုလည္း တပည့္ေတာ္တို႔ မၾကိုက္ပါ။ဒါေၾကာင့္ျမတ္စြာ ဘုရား ထံေမွာက္ ေရာက္လာခဲ့ပါျပီး ဒီအေၾကာင္းေလွ်ာက္ထားအပ္ပါသည္တဲ့။
ထ္ိုအခါျမတ္စြာ ဘုရားရွင္က “ေပါရာဏေပတံ အတုလ်”ဂါထာေတာ္ျဖင့္ အတုလ် တို႔ ဥပသကာ အဖြဲ႔ အားေဟာေတာ္မူတယ္။ တရားေတာ္ရဲ့ အဆံုးမွာ အတုလ်နဲ႔ တကြ ဥပသကာ ငါးရာလံုးဟာ အရိယာသူေတာ္စင္ျဖစ္သြားၾကေလ၏။

သို႔ေဝဖန္ရွင္-
ရယ္ရယ္ေမာေမာ၊ ဝင္ကာေျပာေတာ့၊ လူေပါႀကီး ဟု ေခၚၾကသည္။
ေရာေႏွာမဝင္၊ တည္ျပန္လ်ွင္၊ ဘဝင္ျမင့္သည္ ေခၚၾကသည္။
ေခၚထူးေမးေျဖ၊ မွန္မွန္ေနက၊ ဆိုေလအတင္း၊ ကုတ္ကျမင္းဟု မဟုတ္ ဧကန္၊ ဆိုေလျပန္၏။

သို႔ပတ္ဝန္းက်င္ ေဝဖန္ရွင္ သင့္အလိုက် ျဖစ္ေစရမည္။
ေျပာရာရင္တြင္း၊ လက္က်န္အတင္းကို၊ စာရင္းကေလးျပဳေပးပါ။
ပတ္ဝန္းက်င္စကား၊ အေလးထားက သြားမည့္ေရွ႔ေရး၊ တက္လမ္းေႏွး၏။

ကဲ့ရဲ့ျခင္း ခ်ီးမြန္းျခင္းေတြဟာ ယခုယေန႔က်မွ ေရႊေတာင္ႀကီးေပၚေပါက္သလို ျဖစ္ေပၚလာတာမဟုတ္ပါဘူး။ အရွင္ေရဝတ မေထရ္ျမတ္ကဲ့ သို႔ ဘာစကားမွမေျပာ ဘဲ ေတာေက်ာင္းမွာေအးေအးေဆးေဆးေနေသာ ပုဂၢဳလ္မိ်ဳးကိုလည္း အဖ်င္းကဲ့သို႔ စကားမေျပာရေကာင္းလားဟူ၍လညး္ေကာင္း၊ ဘဝင္ျမင့္လွခ်ည္လားဟူ၍လည္းေကာင္း ကဲ့ရဲ႕ၾကပါတယ္။

အရွင္သာရိပုတၱရာမေထရ္ျမတ္ကဲ့သို႔ ေလခတ္ေသာထန္းရြက္ပမာ တဖ်က္ဖ်က္ျမည္သကဲ့သို႔ ခက္ခဲနက္နဲေသာ အဘိဓမၼာတရားေတာ္ျမတ္ကို မ်ားစြာေဟာၾကားေပးေသာပုဂိၢဳလိုမ်ိုဳးကိုလည္း လူျပာတာ အသြင္ကဲ့ရဲ့ၾကတယ္။

အရွင္အနႏၵာ မေထရ္ျမတ္ကဲ့သို႔ နွိဳင္းႏွိဳင္းခ်ိန္ခ်ိန္ျဖင့္္ နည္းပါးေသာ တရားကို ေဟာၾကားေပးေသာပုဂိၢဳလ္မ်ိဳးကိုလည္း စကားကို ေရႊပမာတန္ဖိုးထား၍ နည္းနည္းပါးပါးလြယ္လြယ္ကူ ေဟာရေကာင္းလားဟူ၍ ကဲ့ရဲ့ၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ေလာကမွာ ကဲ့ရဲ့လြတ္ေသာ ပုဂိၢဳလ္မ်ိဳးရယ္လို႔ မရိွန္ိုင္ေတာ့ ပါဘူး။

ဘုရားအရိယာ သူေတာ္စင္မ်ားေသာ္မွ ကဲ့ရဲ့ျခင္းမွ မလြတ္ၾကဘူးဆိုရင္ ပုထုဇဥ္လူသားအေနနဲ႔ ေျပာဖြယ္ရာပင္မရိွန္ိဳင္ေတာ့ပါဘူး။ ကဲ့ရဲ့ျခင္း ေလာကဓံေလလိုင္းေတြဟာ အၿမဲမျပတ္တိုက္ခတ္ျခင္းကို ခံေနရမွာပါဘဲ။ မိမိကိုယ္တိုင္သာ မွန္ကန္ေသာ လမ္းေၾကာင္းေပၚမွာ ေလွ်ာက္ျပီး ကဲ့ရဲ့ရွဳပ္ခ်ျခင္းကိုခံနိုင္ရည္ရိွဖို႔သာ ကိုယ့္ဖက္က ျပင္ဆင္ရမွာပါ။

ကဲ့ရဲ့ျခင္းတည္းဟူေသာ ဘဝရဲ့ အခက္ခဲေလာကဓံကို တုန္လွဳပ္မွဳမရွိတည္ျငိမ္စြာျဖင့္ ရင္ဆိုင္ေက်ာ္ျဖတ္နုိင္ဖို႔အတြက္ “ေယာနိေသာ မနသိကာရ” သင့္တင့္ႏွလံုးသြင္းမွဳဆိုတဲ့ တရားရိွဖို႔ အထူးလိုအပ္ပါတယ္။ “ေယာနိေသာ မနသိကာရ” ဆိုတာ ကိုယ့္အေပၚက်ေရာက္လာတဲ့ ဆိုးက်ိဳးေတြကို ေကာင္းက်ဳိးဘက္သို႔လွည့္ျပီး ေတြးနိုင္တဲ့သေဘာပါ။

အမွန္တကယ္ေတာ့ ကဲ့ရဲ့ျခင္း ခ်ီးမြန္းျခင္းဆိုတာဟာ တရားသူရဲ့ႏွဳတ္ခမ္းဖ်ားမွ ေလအေငြ႔ပမာ ေခတၱခဏထြက္ေပၚလာတဲ့အရာမွ်သာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီ ကဲ့ရဲ့ျခင္သး ခ်ီးမြန္းျခင္းေတြက္ုိသာ အေလးေပးဂရုစိုက္ေနမယ္ဆိုရင္ မိမိဘဝရဲ့တက္လမ္း ရပ္တန္းသြားနိုင္ပါတယ္။

သူတို႔ရဲ့ ထံုးစံ သဘာဝကဲ့ရဲ့ဒါဏ္ကို သမင္လည္ျပန္မၾကည့္ဘဲ ေလကဓံ ဤေလ ေျပေျပပင္ေသြးေသြး ေအးေအးပင္ေဖ်ာ္ေဖ်ာ္ ၾကမ္းၾကမ္းပင္ထန္ထန္ ျမင္မိုရ္မ႑ိဳင္ ၾကံ့ခိုင္ပံုအလား သတိကေလးတခ်က္ေဆာင္ျပီး မွန္ကန္ေကာင္းျမတ္ ရဲရင့္ေသာသတၱိေတြနဲ႔ ဦးတည္ခ်က္မပ်က္ ေရွ့သို႔တက္လွန္းမည္ဆိုလ်ွင္ ကၽြန္ုပ္တို႔တေထဟာ မိမိနဲ႔ထိုက္တန္ေသာ ဘဝရဲ့ ေအာင္ျမင္မွဳအသီးအပြင္းေလးေတြ ေဝဆာ သီးပြင္းလာမွာ ျဖစ္ပါေတာ့သည္။

ဦးကဝိသာရ (ေငြေတာင္)