Sunday, November 28, 2010

တရား ခ်ိန္ခြင္ ( သို႔ ) မဟာပေဒသ ၄ ပါး



ခ်စ္သားရဟန္းတို႔၊ ေနာင္တခ်ိန္ငါဘုရားမရွိေတာ႔တဲ႔သာသနာေနာက္ပိုင္းမွာ ဓမၼ ၀ိနယနဲ႔ ပက္သက္လို႔ သံသယၿဖစ္စရာႀကဳံခဲ႔မယ္ ဆိုရင္ အခု ငါဘုရား ေဟာႀကားေတာ္မူမယ္႔ မဟာပေဒသ ေလးပါး နဲ႔ ခ်ိန္ညွိၿပီး သင္တို႔ ဆုံးၿဖတ္နိုင္ပါတယ္။

ဒီနိဒါန္းစကားကို အေၿခခံ မိန္႔ေတာ္မူေနတဲ႔ ဘုရားရွင္ကေတာ႔ ေဘာဂ အမည္ရွိတဲ႔ၿမိဳ႕အနီး အာနႏၵာေစတီ နတ္ကြန္းမွာ သီတင္းသုံးေတာ္မူေနခ်ိန္ၿဖစ္ပါတယ္။


၁။ တကယ္လို႔မ်ား ေနာင္အနာဂါတ္ကာလမွာ ရဟန္းတပါးက ဒါက ဓမၼပဲ၊ ဒါက ၀ိနယပဲ၊ ဒါကေတာ႔ ဘုရားရွင္ အဆုံးအမပဲ၊ ဒါေတြ အားလုံးကို ငါကိုယ္တိုင္ ဘုရားရွင္ဆီက တိုက္ရုိက္ သင္ယူခဲ႔တာပါ လို႔ အဆို တင္သြင္းလာတယ္
ဆုိပါစို႔၊


အဲဒီအခ်ိန္မွာ ခ်စ္သားတို႔ဟာ ၀မ္း မသာပါနဲ႔အုံး၊ ကဲ႔ရဲ႕လည္း မကဲ႔ရဲ႕ ပါနဲ႔၊ သူေၿပာတဲ႔ အကၡရာ ပုဒ္ ပါ႒္ အၿပည္႔အစုံကို ေကာင္းေကာင္း မွတ္သားၿပီး ငါဘုရား ေဟာထားတဲ႔ သုတၱန္ေတြထဲကို သြင္းႀကည္႔ပါ၊ ၀ိနည္း ေတြနဲ႔ ခ်ိန္ႀကည္႔ပါ၊
အကယ္၍မ်ား သုတၱန္ထဲမွာလဲ ထည္႔သြင္းလို႔ မရဘူး၊ ၀ိနည္းနဲ႔
လဲ မကိုက္ညီဘူး ဆုိလ်င္ၿဖင္႔ ဒါဟာ ဘုရားစကားေတာ္ အဆုံးအမ မဟုတ္ဘူး၊

ဒီရဟန္းဟာ ေသေသခ်ာခ်ာ မသင္ယူလို႔ လြဲေခ်ာ္ေနတာ ၿဖစ္ရမယ္ လို႔ တထစ္ခ် ဆုံးၿဖတ္ၿပီး
ပယ္သာ ပယ္လုိက္ပါေတာ႔။


ေၿပာင္းၿပန္အေနနဲ႔ သုတၱန္ ၀ိနည္းေတြ နဲ႔ ကိုက္ညီေနလ်င္ လက္ခံ ရပါမယ္။


(မွတ္ခ်က္ ၁ ) သာမာန္ ရဟန္းတပါးေႀကာင္႔လဲ ဓမၼဥပေဒသ ကို မခ်ိဳးေဖာက္ပါနဲ႔ ဆိုတာ ေဖာ္ၿပေနပါတယ္။



၂။ တကယ္လို႔မ်ား ေနာင္အနာဂါတ္ကာလမွာ အားလုံးက ရုိေသ ေလးစားေလာက္တဲ႔ သံဃေထရ္ႀကီးေတြ အႀကီးအမွဳးေတြ ပါ၀င္ေနတဲ႔ သံဃာ အုပ္စု တစုစုက ငါဘုရားရွင္ဆီက သူတို႔ ကိုယ္တိုင္ သင္ခဲ႔ပါတယ္ ဆုိၿပီး အထက္က နည္းအတိုင္းပဲ အယူေတြကို တင္သြင္းလာရင္ ေစာေစာကလို
သုတၱန္ေတြ ၀ိနည္းေတြနဲ႔ ညိွနွိုင္း ႀကည္႔ႀကပါ၊ အားလုံး ကိုက္ညီရင္ လက္ခံၿပီး
မကိုက္ညီဘူး ဆုိရင္ေတာ႔ မေထရ္ႀကီးအပါအ၀င္ ဒီသံဃာအုပ္စုဟာ
ေသေသခ်ာခ်ာ မသင္ယူလို႔ ၿဖစ္ရမယ္ လို႔ တထစ္ခ် ဆုံးၿဖတ္ၿပီး ပယ္သာ ပယ္လုိက္ပါေတာ႔။


ေၿပာင္းၿပန္အေနနဲ႔ သုတၱန္ ၀ိနည္းေတြ နဲ႔ ကိုက္ညီေနလ်င္ လက္ခံရပါမယ္။


( မွတ္ခ်က္ ၂ ) တစ္ပါးထည္းမဟုတ္ပဲ သံဃာ အုပ္စု အမ်ား ေႀကာင္႔လဲ ဓမၼဥပေဒသ ကို မခ်ိဳးေဖာက္ပါနဲ႔ ။



၃။ တကယ္လို႔မ်ား ေနာင္အနာဂါတ္ကာလမွာ စြယ္စုံတတ္ကြ်မ္းတဲ႔ ဗဟုႆုတဂုဏ္၊ ပါဠိေတာ္ေတြ အာဂုံေဆာင္ထားတဲ႔ အာဂတာဂမဂုဏ္၊ ဓမၼဓရဂုဏ္၊ ၀ိနယဓရဂုဏ္၊ မာတိကာဓရဂုဏ္ စတဲ႔ ဂုဏ္ေပါင္းမ်ားစြာ ၿပည္႔စုံတဲ႔ မေထရ္ႀကီးေတြ( ရဟန္းေတာ္ေတြ ) အုပ္စုလိုက္က ငါဘုရားဆီက
သူတို႔ကိုယ္တိုင္ သင္ယူခဲ႔တာပါ ဆုိၿပီး အယူေတြ တင္သြင္းလာရင္လဲ ေရွးနည္းအတိုင္း တိုက္ဆုိင္ႀကည္႔ႀကပါ၊
သုတၱန္ ၀ိနည္းနဲ႔ ကိုက္ညီရင္ လက္ခံပါ၊ မညီရင္ ပယ္သာ ပယ္လိုက္ပါေတာ႔။


(မွတ္ခ်က္၃) ေလာကီေလာကုတၱရာ ဘြဲ႔ထူးဂုဏ္ၿဒပ္ေတြေႀကာင္႔ၿဖစ္ေစ၊ မေထရ္ႀကီးေတြမ်က္ႏွာေႀကာင္႔ၿဖစ္ေစ၊ သံဃာအုပ္စု ေႀကာင္႔ၿဖစ္ေစ ဓမၼဥပေဒသ ကို မခ်ိဳးေဖာက္ပါနဲ႔ ။



၄။ တကယ္လို႔မ်ား ေနာင္အနာဂါတ္ကာလမွာ အထက္က ဂုဏ္ၿဒပ္ေတြ အားလုံး ၿပည္႔စုံတဲ႔ မေထရ္တပါးပါး (သုိ႔) ရဟန္းတပါးပါး ဟာ ငါဘုရား ဆီကေန ကိုယ္တိုင္ တိုက္ရိုက္ သင္ယူခဲ႔ပါတယ္ ဆုိၿပီး အဆို တင္သြင္းလာတယ္ ဆုိပါစို႔၊ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ၀မ္း မသာပါနဲ႔အုံး၊ ကဲ႔ရဲ႕လည္း
မကဲ႔ရဲ႕ ပါနဲ႔အုံး၊


သူေၿပာတဲ႔စကားကို ေကာင္းေကာင္း မွတ္သားၿပီး သုတၱန္ေတြထဲကို သြင္းႀကည္႔ပါ၊ ၀ိနည္း ေတြနဲ႔ ခ်ိန္ႀကည္႔ပါ၊ အကယ္၍မ်ား သုတၱန္ထဲမွာလဲ ထည္႔သြင္းလို႔ မရဘူး၊ ၀ိနည္းနဲ႔ လဲ မကိုက္ညီဘူး ဆုိလ်င္ၿဖင္႔ ဒါဟာ ဘုရားစကားေတာ္
အဆုံးအမ မဟုတ္ဘူး၊ ဒီမေထရ္ ရဟန္းဟာ ေသေသခ်ာခ်ာ မသင္ယူလို႔ လြဲေခ်ာ္ေနတာ
ၿဖစ္ရမယ္ လို႔ တထစ္ခ် ဆုံးၿဖတ္ၿပီး ပယ္သာ ပယ္လုိက္ပါေတာ႔။


ေၿပာင္းၿပန္အေနနဲ႔ သုတၱန္ ၀ိနည္းေတြ နဲ႔ ကိုက္ညီေနလ်င္ၿဖင္႔ လက္ခံ ၿပီး ဆက္လက္ က်င္႔သုံးနို္င္ပါတယ္။


(မွတ္ခ်က္ ၄ ) ပရိသတ္ အၿခံအရံေတြ၊ ဘြဲ႔ထူးဂုဏ္ ၿဒပ္ေတြ၊ ဆိုတဲ႔ အေႀကာင္းတရားေတြေႀကာင္႔ ငါဘုရားရဲ႕ ဓမၼ ဥပေဒသေတြကို မခ်ိဳးေဖာက္ မဖ်က္ဆီးပါနဲ႔။


ဓမၼကို ခ်စ္ၿမတ္နိုးႀကကုန္ေသာ သူေတာ္ေကာင္းအေပါင္းတို႔ အတြက္ စစ္မွန္ေသာ တ၇ားေတာ္ ဟုတ္ မဟုတ္ကို ခ်ိန္ထိုး ႀကည္႔နိုင္ဖို႔ တင္ၿပလိုက္ပါတယ္။


က်မ္းကိုး။


(မဟာပေဒသ သုတ္၊ သေဥၥတနိယ ၀ဂ္၊ စတုကၠနိပါတ၊ အဂၤုတၱရပါဠိေတာ္။)