Saturday, July 16, 2011

“ပန္းစကား”


“ပန္းစကား”

တုိက္တုိက္ ဆုိင္ဆုိင္လုိ႔ ေျပာရမွာပါ။ ဝင္းဝင္းပပ သာေနတဲ့ လရယ္။ တျဖဴးျဖဴး တုိက္ခတ္ေနတဲ့ ေလေျပညင္း ေလးရယ္။ တိတ္ဆိတ္စြာ အိပ္ေမာ က်ေနတဲ့ ညတစ္ညရယ္။ မုိးတိမ္ မုိးသား ေတြကလည္း ကင္းစင္ ေနတာမုိ႔ ၾကယ္ ကေလးေတြ တဖ်တ္ဖ်တ္ လင္းလက္ေနတဲ့ ေကာင္းကင္ ျပာျပာ ႀကီးရယ္၊ အကြယ္ အကာမဲ့ တုိက္တစ္တုိက္ရဲ့ အမုိးေလဟာ ျပင္ကေန ျမင္ရတဲ့ ညတစ္ညရဲ့ အလွဟာျဖင့္ ေျပာျပလုိ႔ မကုန္ႏုိင္ ေအာင္ပါပဲ။

စာေရး သူေနခြင့္ရတဲ့ အေဆာင္ရဲ့ ေျခရင္းေထာင့္မွာ ပုန္းညက္ပင္သုံးပင္ တန္းစီ စုိက္ထားပါတယ္။ အေဆာင္အအုံနဲ႔ နီးလြန္းတာေႀကာင့္ ပုန္းညက္ပင္ မ်ားကုိ သိပ္ၿပီးႀကီးထြားခြင့္ မေပးႏုိင္ပါဘူး။ ေတာ္ေတာ္ေလး ျမင့္လာတာနဲ႔ အေပၚ အဖ်ားပုိင္းက အကုိင္း အခက္ေတြကုိ မၾကာမၾကာ ျဖတ္ၿပီးေတာ့ ေပးရပါတယ္။ဒီေတာ့လည္း ပုန္းညက္ ပင္ေလးေတြဟာ အထက္ကုိ တက္ခြင့္ မရႏုိင္ေတာ့ဘဲ ေဘးဘက္ ဆီသုိ႔သာ အခက္အလက္တုိ႔ ျဖာရေတာ့ တယ္ေပါ့။ ပုန္းညက္ပင္ေလးေတြရဲ့ ပုံပန္းသဏၭာာန္ဟာ ပုပု၀ုိင္း၀ုိင္းေလးေတြနဲ႔ဆုိေတာ့ တမ်ိဳးခ်စ္စရာ ေကာင္း သြားျပန္တာေပါ့ေလ။ မၾကာမၾကာ ကုိင္းဖ်ားေတြကုိ ျဖတ္ေတာက္ခဲ့ရတာေၾကာင့္ က်န္ရွိေနတဲ့ ကုိင္းေတြမွာပဲ အရြက္ေတြက အားေပးထြက္ရတာမုိ႔ ပုန္းညက္ပင္ေလး ေတြဟာ ေနေျပာက္ မထုိးႏုိင္ ေလာက္ေအာင္ကုိပဲ အရြက္ေတြ စိပ္လုိ႔ေပါ့။

ပုန္းညက္ ပင္ေလးမ်ားရဲ့ ေအာက္မွာေတာ့ အျပာေရာင္ႏုႏု ေႂကြျပားေလးေတြ ကပ္စီထားတဲ့ ရွည္ေမ်ာေမ်ာ ခုံတန္းေလး တစ္ခုရယ္။ ခုံတန္းေလးနဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္ မွာေတာ့ ေရာက္စုံ ေႂကျြပားမ်ားနဲ႔ တန္ဆာ ဆင္ထားတဲ့ ေခတ္ေပၚပုံစံ ေရအုိးစင္ ကေလးတစ္ခု ရွိတယ္ေပါ့။ ေန႔လယ္ေန႔ခင္း မ်ားမွာဆုိရင္ ေရအုိးစင္က ေရေအးေအး ေလးကုိ ေသာက္ၿပီး ခုံတန္းလ်ား ေလးေပၚ သက္ေသာင့္ သက္သာ အနားယူ ေနတတ္တဲ့ သူတခ်ိဳ႔ကုိ ရံခါဆုိသ လုိ ေတြ႔ရတတ္ပါတယ္။

စာေရးသူကုိယ္တုိင္ ပုန္းညက္ပင္ တန္းေအာက္က ခုံတန္းလ်ား ေလးေပၚမွာ အႀကိမ္မ်ားစြာ အနားယူအပန္းေျဖ ထုိင္ခဲ့ဖူးေပမယ့္ ခုလုိ လေရာင္ျဖာတဲ့ ညတစ္ညမွာ ပုန္းညက္ပင္ ေလးေတြရဲ့ အေပၚဘက္ကေန မုိးၾကည့္ၿပီး ပုန္းညက္ပင္ ေလးေတြကေနေပးတဲ့ ေမႊးျမလွတဲ့ ရနံ႔ေလးကုိေတာ့ ေသေသခ်ာခ်ာ မရွဴရွိဳက္ခဲ့ဖူးပါဘူး။ ဒီတစ္ည မွာေတာ့ ေျပာခဲ့သလုိ ညတစ္ညရဲ့ အလွေပါင္းစုံကုိ တၿပိဳင္တည္း ေတြ႔ႀကဳံ ခံစား ရတာေၾကာင့္ အိပ္မပစ္ရက္ႏုိင္ ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ရတာမုိ႔ လေရာင္လည္းျဖာ၊ ေလေျပလည္းခ၊ တိတ္ဆိတ္စြာ လွေနတဲ့ ညတစ္ညမွာ ေမႊးျမ လွတဲ့ ပန္းရနံ႔ကုိ ေက်နပ္စြာ ရွဴရွိဳက္မိရပါတယ္ေပါ့။

တုိက္တုိက္ ဆုိင္ဆုိင္လုိ႔ ေျပာခဲ့ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္ ဒီလုိ ေျပာရတာလဲ ဆုိတာကုိလည္း ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ ရုိေသ ေလးစားရတဲ့ ဆရာေတာ္ အရွင္ျမတ္ တစ္ပါးက အမိန္႔ရွိဖူးပါတယ္။ စာေရးသူကုိ "မင္း ခုဘာစာေတြ ဖတ္ ေနတုန္း"တဲ့။ စာေရးသူက "ဒီလုိပါပဲဘုရား။ ဘာစာရယ္လုိ႔ တိတိက်က် မေျပာႏုိင္ပါဘူး။ ေကာင္းႏုိး ရာရာေတြ ကုိ ေရြးၿပီး ဖတ္ျဖစ္ပါတယ္"လုိ႔ ျပန္ၾကား ေလွ်ာက္ထားေတာ့ "ေအး ဘုန္းဘုန္း အႀကံေပးမယ္။ တုိ႔ ဗုဒၶဘာသာ ရဲ့ ပိဋကတ္ က်မ္းဂန္ေတြထဲမွာ လူတန္းစား အသီးသီး။ ပုဂၢိဳလ္မေရြး။ သင့္ေတာ္တဲ့ အဆုံးအမေတြ။ ဥပေဒသေတြ ရွိတယ္။ အဲဒါ အရင္က ပါဠိစာေပ အေနနဲ႔ပဲ ရွိတာဆုိေတာ့ ပါဠိဘာသာ မကြ်မ္းက်င္တဲ့ သူေတြအတြက္ အလွမ္းမမီ ႏုိင္သလုိ ျဖစ္ေနတယ္။ ခုေတာ့ ျမန္မာျပန္ က်မ္းစာေတြအျဖစ္ ရွိေနၿပီမုိ႔ ျမန္မာစာ ဖတ္တတ္သူတုိင္း ဖတ္ရွဳ နားလည္ႏုိင္ၿပီ။ ဗုဒၶရဲ့သဗၺညဳတ ဉာဏ္ေတာ္စြမ္းအားနဲ႔ ေဟာၾကားထားတဲ့ တရားေတာ္ မ်ားဆုိေတာ့ တခ်ိဳ႔ နားမလည္ႏုိင္တာေတာ့ ရွိမွာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ အဲဒါကလည္း အနည္းအက်ဥ္း ေလာက္ပါပဲ။ ဗုဒၶကုိယ္ေတာ္တုိင္ ကုိက သာမန္ လူတန္းစားေတြ နားလည္ႏုိင္ေအာင္ ဥပမာ ဥပေမေတြနဲ႔ ေဟာထားခဲ့တာဆုိေတာ့ နားလည္ႏုိင္ တာ မ်ားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ပိဋကတ္ ျမန္မာျပန္ က်မ္းစာမ်ားကုိ ဝတ္တစ္ခုထားၿပီး တျဖည္းျဖည္း ဖတ္ၾကည့္ စမ္းပါလုိ႔ အထူးတလည္ အမိန္႔ရွိခဲ့ဖူးပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ အားလပ္လုိ႔ ကိုယ္ပုိင္ စာၾကည့္ခ်ိန္ ရတာနဲ႔ ပိဋကတ္ျမန္မာျပန္ က်မ္းစာမ်ားကုိ ဖတ္ျဖစ္ခဲ့တာ အခ်ိန္ အေတာ္ၾကာခဲ့ပါၿပီ။ ခု ညဦးပုိင္း မွာေတာ့ ပုဂၢလပညတ္ ျမန္မာျပန္က်မ္းကုိ ဖတ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီမွာ ဘာဖတ္ ခြင့္ ရခဲ့သလဲဆုိေတာ့ ေလာကမွာ မစင္နဲ႔တူတဲ့ စကားရွိတဲ့ "ဂူထဘာဏီ ပုဂၢိဳလ္" မစင္လုိလူရယ္။ ပန္းနဲ႔တူတဲ့ စကားရွိတဲ့ "ပုပၹဘာဏီပုဂၢိဳလ္" ပန္းလုိလူရယ္နဲ႔။ ပ်ားနဲ႔တူတဲ့ စကားရွိတဲ့ "မဓုဘာဏီပုဂၢိဳလ္" ပ်ားလုိလူရယ္လုိ႔ ပုဂၢိဳလ္သုံးမ်ိဳးသုံးစား ရွိေၾကာင္း ပုဂၢလပညတ္မွာ ဗုဒၶမိန္႔ေတာ္မူထားပါတယ္။

မစင္နဲ႔တူတဲ့ စကားရွိတဲ့ ဂူထဘာဏီပုဂၢိဳလ္ ဆုိတာကေတာ့ ေဆြမ်ိဳးသဘင္၊ မင္းပရိတ္သတ္တုိ႔ အလယ္မွာ မဟုတ္မမွန္တဲ့စ ကားကုိ ေျပာဆုိတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ကုိ ေခၚဆုိေၾကာင္း ဆက္လက္ မိန္႔ေတာ္မူပါတယ္။ သက္ေသအျဖစ္ ေခၚယူေမးျမန္း ရာမွာလည္း မသိတာကုိ အသိ။ သိတာကုိ မသိလုပ္ၿပီး။ ဗေလာင္းဗလဲ ျပဳလုပ္တတ္သူ။ မိမိ အေၾကာင္းေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္။ သူတစ္ပါး အေၾကာင္းေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္။ အနည္းငယ္မွ်ေသာ တံစုိးလက္ေဆာင္ ေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္။ သိလ်က္ ခ်ိဳ႔ယြင္းေသာ စကားကုိ ေျပာဆုိတ ဲ့ပုဂၢိဳလ္ကုိ ဂူထဘာဏီ-မစင္နဲ႔တူတဲ့ စကားရွိတဲ့ ပုဂၢိဳရယ္လုိ႔ မိန္႔ဆုိထားပါတယ္။

ပန္းနဲ႔တူတဲ့ စကားရွိတဲ့ ပုပၹဘာဏီပုဂၢိလ္ကုိေတာ့ ေဆြမ်ိဳးသဘင္ မင္းပရိတ္သတ္တုိ႔ အလယ္မွာ မဟုတ္မမွန္ တာကုိ မေျပာဘဲ။ ဟုတ္တုိင္း မွန္ရာကုိသာ ရဲရဲဝ့့ံဝံ့ေျပာဆုိတဲ့ ပုဂၢိဳမိ်ဳးကုိ ေခၚဆုိေၾကာင္း မိန္႔ေတာ္မူပါတယ္။ ပုပၹဘာဏီ ပုဂၢိဳလ္ကေတာ့ သက္ေသအျဖစ္ ေခၚယူေမးျမန္းရာမွာ မသိတာကုိ မသိတဲ့အေၾကာင္း။ သိတာကုိ သိ တဲ့အေၾကာင္း။ မျမင္တာကုိ မျမင္တဲ့အေၾကာင္း။ ျမင္တာကုိ ျမင္တဲ့အေၾကာင္း။ အမွန္အတုိင္း ေျပာဆုိသူကုိ ေခၚဆုိေၾကာင္းႏွင့္ မိမိအေၾကာင္းေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္။ သူတစ္ပါး အေၾကာင္းေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္။ ေဖာက္ျပန္ခြ်တ္ ယြင္းတဲ့စကားကုိ မဆုိဘဲ မွန္မွန္ကန္ကန္ အရွိကုိ အရွိအတုိင္း။ ပကတိအတုိင္း ေျပာဆုိသူကုိသာ ေခၚေၾကာင္း မိန္႔ေတာ္မူပါတယ္။

ပ်ားနဲ႔တူတဲ့စကားရွိတဲ့ မဓုဘာဏီပုဂၢိဳလ္ကေတာ့ ေျပာတဲ့စကားကလည္း အျပစ္ကင္းတယ္။ ၾကားရသူမ်ား လည္း နားခ်မ္းသာတယ္။ ႏွစ္လုိဖြယ္ျဖစ္ၿပီး ႏွလုံးသုိ႔ သက္၀င္တယ္။ လူအမ်ားကလည္း ျမတ္ႏုိးတယ္။ အဲဒီ စကားမ်ိဳးကုိ ေျပာဆုိတဲ့ ပုဂၢိဳလ္မိ်ဳးကုိ ေခၚဆုိေၾကာင္း မိန္႔ေတာ္မူပါတယ္။ ပုန္းညက ္ပန္းနံ႔ေလးကုိ အားပါးတရ ရွိဳက္ရွဴရင္း ဗုဒၶမိန္႔ေေတာ္မူတဲ့ ပုဂၢိဳလ္သုံးမ်ိဳးရဲ့ ကြဲျပားျခားနားမႈကုိ စိတ္ ျဖာမိတာ သဘာဝက်လွပါတယ္။ ပုိၿပီးေတာ့လည္း နားလည္သေဘာေပါက္မိပါတယ္။

စာေရးသူတုိ႔ တေတြဟာ မစင္နံ႔ကုိေတာ့ ရွဴရွိဳက္လုိၾကမယ္ မဟုတ္ပါဘူး။ မစင္ကုိ ရြံရွာရာမွာ အနံ႔တင္လားဆုိ ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘယ္ေလာက္ပဲ အရသာရွိရွိ ခ်က္ျပဳတ္ၿပီး အဆန္းတၾကယ္ ျပင္ဆင္ထားတဲ့ အစာအာဟာ ရပဲ ျဖစ္ပါေစ။ မစင္ တစ္စက္ေလာက္ က်မွန္းသိပါက ဘယ္သူမွ ႏွစ္ၿခိဳက္လုိလားစြာ စားသုံးလုိၾကမယ္ မဟုတ္ ပါဘူး။ မစင္ရဲ့သဘာဝဟာ အဲဒီေလာက္ထိ ရြံမုန္းဖြယ္ ျဖစ္တာပါ။ ဗုဒၶက မဟုတ္မမွန္ ေျပာဆုိတတ္တဲ့ပုဂၢိဳလ္။ ဗေလာင္းဗလဲ အေျပာင္းအလဲမ်ားစြာနဲ႔ လိမ္ညာလွည့္စား မဟုတ္ မတရား ေျပာဆုိတတ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးကုိ မစင္နဲ႔ တူတဲ့စကားရွိတဲ့ ဂူထဘာဏီပုဂၢိဳလ္လုိ႔ ခုိင္းႏႈိင္းၿပီး ေဟာၾကား ေတာ္မူတာဟာျဖင့္ အလြန္မွပဲ ဆီေလ်ာ္သဘာဝ က်လွပါတယ္။

စာေရးသူတုိ႔ ပတ္၀န္းက်င္မွာလည္း ခုတစ္မ်ိဳး။ ေတာ္ၾကာတမ်ိဳး။ အမ်ိဳးမ်ိဳး ေျပာင္းလဲၿပီး ဗေလာင္းဗလဲ ေျပာ တတ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္မ်ိဳး။ မဟုတ္ မတရား။ ငါ့စကား ႏြားရ။ မစားရ ဝခမန္း။ ညာဝါးၿဖီးျဖန္းၿပီး အရမ္းကာေရာ မဆင္ မျခင္ ေျပာတတ္တဲ့ပုဂၢိဳလ္မ်ိဳး။ တံစုိးလက္ေဆာင္၊ ဂုဏ္လာဘ္လာဘ။ ရာထူးဌာနႏၲရ ေမွ်ာ္ကုိးၿပီး ကုိယ္က်ိဳးစီး ပြား တစ္ခုအတြက္ တစ္ပါးသူ ဘယ္လုိပဲ ပ်က္ပ်က္ ဆုိတဲ့ ေစတနာဆုိးနဲ႔ ေျပာဆုိတတ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးေတြလည္း ရွိတတ္ပါတယ္။ အဲဒီ ပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးကုိေတာ့ မစင္ကုိ ရြံရွာမုန္း တီးသလုိ ပတ္ဝန္းက်င္ကလည္း မုန္းတီးရြံရွာၾကပါ တယ္။ ဗုဒၶကေတာ့ အဲဒီပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးကုိ ဂူထဘာဏီ ပုဂၢိဳလ္ရယ္လုိ႔ မိန္႔ေတာ္မူထားပါတယ္။

ဗုဒၶရဲ့ရည္ရြယ္ေတာ္ မူလုိရင္းက အဲဒီ ဂူထဘာဏီ ပုဂၢိဳလ္မ်ိဳး မျဖစ္ၾကေစဖုိ႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္လုိ႔ စာေရးသူတုိ႔ ကုိယ္တုိင္ အေၾကာင္း တစ္မ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ မစင္နဲ႔တူတဲ့ စကားမ်ိဳးကုိ ဆုိခဲ့ရင္ေတာင္မွ ေနာင္အခါမွာ ဂူထဘာဏီ ပုဂၢိဳလ္္မိ်ဳး။ မစင္နဲ႔တူတဲ့ စကားမ်ိဳးကုိ ဆုိမိတဲ့သူမ်ိဳး မျဖစ္ရေလေအာင္ အထူးပဲ ေစာင့္စည္း ဆင္ျခင္သင့္လွပါတယ္။ ဒီလုိမွ မဟုတ္ဘဲ မစင္နဲ႔တူတဲ့ စကားမ်ိဳးကုိ စာေရးသူတုိ႔ တေတြ ေျပာဆုိ ေနမယ္ ဆုိရင္ေတာ့ မစင္ကုိ အမ်ားသူငါ ရြံမုန္းသလုိ စာေရးသူတုိ႔ တေတြလည္း အမ်ားသူငါ ရြံမုန္းစရာ ပုဂၢိဳလ္မ်ိဳး ျဖစ္ေနေလမွာ ေသခ်ာလွ ပါတယ္။

ေလေျပနဲ႔အတူ ပ်ံ႕လြင့္လာတဲ့ ပုန္းညက္ပန္းရနံံ႔ေလးဟာ ရွိဳက္ရွဴလုိ႔ မဝႏုိင္သလုိ၊ ရွိဳက္ရွဴခြင့္ရခဲ့တဲ့ စာေရးသူတုိ႔ ရဲ့ စိတ္မ်ားကို ၾကည္ႏူးႏွစ္သက္ ျဖစ္ရသလုိ၊ ပန္းနဲ႔အလားသဏၭာန္တူတဲ့ စကားမ်ိဳးကုိ ေျပာတတ္တဲ့သူမ်ိဳးကုိ လည္း အမ်ားတကာက ေတြ႔လုိ၊ ျမင္လုိ၊ ဆက္ဆံလုိၾကပါလိမ့္မယ္။ ပန္းနဲ႔အလားတူတဲ့ စကားမ်ိဳးကုိ ေျပာတတ္ တဲ့သူမ်ိဳးရဲ့ ဂုဏ္သတင္းမ်ိဳးဟာလည္း ေကာင္းျမတ္တဲ့၊ အမ်ားသူငါ ၾကားလုိတဲ့ သတင္းမ်ိဳးသာ ျဖစ္မွာ မလြဲပါ ဘူး။

ဒီေတာ့ စာေရးသူတုိ႔ အေနနဲ႔ ႏူးညံ့ ေျပျပစ္တဲ့ စကား။ သာယာ ေခ်ငံတဲ့စကား။ ေစ့စပ္ ေဆြးေႏြးေရးစကား။ ခုိက္ရန္ မျဖစ္ရတဲ့ စကားမ်ိဳးကုိသာ ေျပာဆုိတတ္တဲ့သူမ်ိဳး ျဖစ္ဖုိ႔ အမွန္ပင္ လုိအပ္လွပါတယ္။ ပန္းနဲ႔တူတဲ့ စကားမ်ိဳးကုိ ေျပာဆုိခဲ့မယ္ဆုိရင္ေတာ့ ပန္းသတင္း ေလညင္းေဆာင္၊ လူသတင္း လူခ်င္းေဆာင္ ဆုိသလုိ စာေရးသူတုိ႔ရဲ့ ေကာင္းျမတ္ျခင္း ဂုဏ္သတင္းဟာ ကမၻာေျမအႏွ႔ံ ႀကိဳင္သင္းပ်ံ႕ႏွံ႔သြားေလမွာ မလြဲပါဘူး။ ဒီထက္ တိတိက်က် ေျပာရရင္ ပန္းရနံ႔ံဟာ ပန္းရွိခုိက္မွာသာ ရနံ႔သင္းတာပါ။ စာေရးသူတုိ႔မွာ ပန္းနဲ႔တူတဲ့ စကားရွိတဲ့ အတြက္ ဂုဏ္ သတင္း ပ်ံ႕သင္းခဲ့မယ္ ဆုိရင္ စာေရးသူတုိ႔ ရုပ္နာမ္ခႏၶာအစဥ္ ဒီကမၻာေျမအျပင္က ေပ်ာက္ကြယ္ သြားသည့္တုိင္ စာေရးသူတုိ႔ရဲ့ ေကာင္းျမတ္ျခင္း ဂုဏ္သတင္းကေတာ့ ေနာင္ အဆက္ဆက္ ပ်ံ႕သင္းၿပီး က်န္ရစ္ ေနေလဦးမွာပါ။

ဒါေၾကာင့္ စာေရးသူတ ုိ႔အေနနဲ႔ ပန္းနဲ႔တူတဲ့ စကားရွိတဲ့ သူမ်ိဳးျဖစ္ဖုိ႔ ႀကိဳးစားသင့္ လွပါတယ္ဆုိတဲ့ အေတြးတစ္ခုကုိ ပုန္းညက္ပန္း ရနံ႔ကုိ မဝႏုိင္စြာ ရွဴရွိဳက္ရင္း ဆင္ျခင္ေနမိ ပါေတာ့တယ္။

ဒီစာကုိ ေရးေနဆဲအခုိက္မွာေတာင္ ေမႊးျမလွလုိ႔ နမ္းမဝတဲ့ "ပုန္းညက္ပန္း"ေလးရဲ့ သင္းရနံ႔ကုိ လြမ္းတမ္းတလုိ႔ ေနမိပါေသးတယ္။ ။

ေမတၱာမ်ားျဖင့္-

ဉာဏ္ဦးေမာင္